از پرستاری که بیش از یک ماه خانه نرفته تا جواترین و مسن‌ترین رهایافتگان

به گزارش رکنا، دکتر «محمدحسن صدرالدینی» رئیس بیمارستان ضیایی شهرستان اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: کادر بهداشت و درمان شهرستان اردکان از ابتدای اسفند ماه و اعلام رسمی ورود بیماری کویید ۱٩ در کشور در حالت آماده‌باش قرار دارند و تاکنون این از خودگذشتگی و تلاش از سوی پزشکان، پرستاران و عوامل بیمارستان و نیروهای بهداشتی و درمانی ادامه‌ دارد.

وی یادآور شد: اولین بیمار مشکوک به کرونا، در تاریخ ۵ اسفندماه به بیمارستان اردکان ارجاع شد و تاکنون تعداد ۳۳۵ نفر از بخش‌های بستری و ۱۶۷ نفر به طور سرپایی از اورژانس اردکان ترخیص شده اند.

صدرالدینی ادامه داد: از بین مبتلایان به ویروس کرونا، یک نوجوان ۱٣رساله و یک پیرمرد ٩۴ توانستند که این بیماری را شکست داده و کوچکترین و مسن‌ترین کرونایی اردکان نام بگیرند.

وی به اختصاص کلیه بخش های بیمارستان به جز یک بخش جهت بستری بیماران مشکوک به کووید و تبدیل سی سی یو به آی سی یو و تامین تجهیزات و امکانات و چیدمان نیرو با تلاش فراوان اشاره کرد و در این راستا نقش خیرین در این برهه را بسیار حایز اهمیت دانست و پیمودن این راه بدون حمایت مردم و صنایع اردکان را، سخت برشمرد و از آنها تشکر کرد.

رئیس بیمارستان اردکان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی وقفه و ایثارگرانه کادر درمان، ادامه داد: تمام پرسنل ما با تمام توان در جهت درمان بیماران کمر همت بسته و برخی از آنها روزهاست که در بیمارستان هستند و مراجعه‌ای به منزل نداشته‌اند که از ان جمله می‌توان «ساجده محمدی» کارشناس ارشد پرستاری ویژه بیمارستان ضیایی را نام برد که با توجه به شرایط خانوادگی و جهت حفظ سلامت والدینش، بیش از یک ماه در بیمارستان مستقر شده است .

وی با آرزوی سلامتی برای کلیه کادر بیمارستان و تشکر از همکاری خوب مردم اردکان، از مردم‌ عزیز خواست برای قطع زنجیره انتقال و کمک به کادر درمان، همچنان در خانه‌هایشان بمانند تا به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری در کشور باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟