جدال عجیب داور فوتبال بجنوردی با کرونا

به گزارش رکنا، رسول مسعودی، ۴۵ ساله که داور فوتبال نیز هست روز چهارشنبه  با بیان اینکه هیچ بیماری زمینه ای هم نداشته است، گفت که آن شب برای انتقال بیمار مبتلا به کرونا، به ماموریت اعزام شده بود، اما چند ساعت بعد، همکارانش او را با همان آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.

این بیمار بهبود یافته و فائق آمده بر کرونا، که امید را ابزار غلبه بر ویروس می داند، باید ۲ هفته ای را در قرنطینه خانگی به سر ببرد تا دوباره مهیای خدمات رسانی شود.

این راننده اورژانس درباره چگونگی مبتلا شدنش گفت: ۱۲، ۱۳ روز پیش، برای انتقال یک بیمار مشکوک به کرونا، به ماموریت اعزام شدم، ساعت هشت شب بود، خانمی با سرفه های شدید، سوار خودرو شد، همکارم لباس مخصوص بر تن داشت اما من نداشتم، چون آن موقع گفته می شد که نیازی نیست راننده لباس مخصوص بر تن داشته باشد.

مسعودی افزود: فکر می کنم بیماری از آن خانم، به من سرایت کرد، ساعت ۳ صبح بود که بیماری کرونا، با علائم تب شدید و لرز، در من ظاهر شد و همکارانم، با همان آمبولانس که ساعاتی پیش به ماموریت رفته بودم، مرا به بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد رساندند.

وی اظهار داشت: بیماری با تب شدید، بالای ۳۹ درجه، ظاهر شد، گلودرد، تب و لرز، سرفه های شدید و درد بدن، امانم را بریده بود، تنگی نفس، رهایم نمی کرد اما امید را از دست ندادم، روحیه امیدواری سبب پیروز شدن من بر این ویروس شد.

این داور فوتبال، اظهار داشت: البته این روحیه امید و دلگرمی، دارویی بود که پرستاران و پزشکان به بیماران تزریق می کردند، در این مدت، روی گشاده و پرمهر پرستاران و پزشکان، امید بخش روزهای تنهایی و قرنطینه دوران درمانم بود.

مسعودی تصریح کرد: کادر درمان، از هیچ خدمتی دریغ نداشتند، پرستاران و پزشکان در این مدت، بدون هیچ کوتاهی، به بیماران رسیدگی می کردند، پرستاران با وجود خستگی ها، خم به ابرو نمی آوردند.

وی گفت: خستگی های کار را پشت ماسک های صورتشان، پنهان و لبخند رضایت را بر پیشانی شان مهر کرده و هر لحظه برای پاسخ به نیاز بیمار، آماده بودند و همین روحیه جهادی در کادر درمان و توصیه به اینکه تنها به سلامتی اندیشه کنیم، سبب امیدواری بیماران شده بود.

مسعودی اظهار داشت: ۱۲ روز در بیمارستان بستری بودم، ۱۲ روز با این ویروس گلاویز شدم و شب گذشته، با به دست آودن بهبودی، مرخص شدم و اکنون هم در یک اتاق منزل، در قرنطینه به سر می برم، تا پس از ۱۴ روز، به سر کارم بازگردم.

وی افزود: در منزل هم ماسک و دستکش استفاده می کنم تا اهل خانه، به بیماری مبتلا نشوند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید توصیه های کادر بهداشت و درمان، مبنی بر در خانه ماندن را جدی بگیرند، گفت: رعایت نکردن قرنطینه های خانگی، در این شرایط کمبود دارو و امکانات، سبب مضاعف شدن زحمت پرستاران و پزشکان می شود.

این داور فوتبال گفت: به مردم توصیه می کنم، برای پیشگیری و جلوگیری از ابتلا به این بیماری مخوف، حتما در خانه بمانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟