حجم ویدیو: 1.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

به گزارش رکنا، ویدئوی قدیمی که بار دیگر به تازگی در فضای مجازی منتشر شده تبدیل به ویدئویی داغ شده است. این ویدئو چالاکی یک پلنگ در شکار میمون را به تصویر می‌کشد. " سوسانتا ناندا "، مامور جنگل‌بانی هند که معمولا ویدئو‌هایی جالب و دیدنی از دنیای حیات وحش را در توئیتر خود منتشر می‌کند، این ویدئو را در صفحه توئیتری خود منتشر کرد.

این ویدئو که توسط " استفانی مک کونل" در منطقه حفاظت شده " لاندولوزی گِیم " آفریقای جنوبی تهیه شده بود دسامبر سال گذشته در فضای مجازی منتشر شد. در این ویدئوی کوتاه یک میمون در حال فرار از پلنگ ماده‌ای با نام " انکووِنی " در بالای درخت تامبوتی دیده می‌شود. با وجود حرکت سریع میمون و رفتن این حیوان به نوک درخت، این پلنگ چالاک با تعقیب میمون در حرکتی دیدنی خود را به هوا پرتاب کرده و موفق به شکار آن می‌شود.

مک کونل این ویدئو را با کپشن " کمدی‌ای که تبدیل به تراژدی شد " در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود. ناندا نیز با کپشنی کوتاه بار دیگر این ویدئو را در توئیتر خود منتشر کرد. او در این کپشن نوشت: «پلنگ با پرتاب خود در هوا و گرفتن گردن طعمه خود به شکلی باورنکردنی این میمون را شکار کرد.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۷۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران توئیتر نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «خیره کننده! هرگز سورپرایز طبیعت برای ما تمام نمی‌شود.»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 556721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟