4 مصدوم در تصادف بامدادی مشهد

به گزارش رکنا، صدای جیغ ترمز چند خودرو سکوت بامدادی بولوار وکیل‌آباد مشهد راشکست و در چشم‌به‌هم‌زدنی، صحنه‌ای دلخراش به وجود آورد که 2 سواری ال90 و پژو405 در آن خسارت شدیدی دیدند.

راننده چند خودرو عبوری بلافاصله این تصادف را به مرکز فوریت‌های آتش‌نشانی و اورژانس گزارش دادند و طولی نکشید که عوامل امدادی در محل حضور یافتند. بررسی‌های اولیه صحنه این حادثه خونین حاکی از حبس و مصدومیت چند نفر بود که نجاتگران آتش نشانی به امداد آن‌ها شتافتند.

2 پسر و یک دختر جوان داخل خودرو ال90 محبوس و مصدوم شده بودند که آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مربوط، حادثه‌دیدگان را رها‌سازی و تحویل تکنیسین‌های اورژانس دادند.تیم امداد و نجات آتش‌‌نشانی راننده پژو405 را که داخل اتاق این خودرو محبوس و مصدوم شده بود هم رهاسازی کرد. به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد، این حادثه روز گذشته رخ دادکه در آن 2 خودرو سواری در مسیر غرب به شرق بولوار وکیل‌آباد به علتی نا معلوم با یکدیگر برخورد کردند.

امیر عزیزی با بیان اینکه حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است عنوان کرد: صحنه این حادثه خونین پس از رهاسازی مصدومان و ایمن‌سازی، در اختیار مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفت. تحقیقات درباره علت وقوع این سانحه ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مهدی قرآنی

 

 

کدخبر: 556673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟