کفتارهای کرونای ماکو به دام افتادند

به گزارش رکنا ، سرهنگ حسین شهریار فرمانده انتظامی ماکو اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و نیاز مردم کشور به اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده، شناسایی محتکران این اقلام در دستور کار ماموران انتظامی ماکو قرار گرفت که ماحصل این اقدام روز گذشته منجر به کشف ۳۹۰۰ ماسک فیلتر دار پنج لایه در شهرستان شد.

وی در ادامه با تاکید براینکه، مامورین طی شناسایی فرد محتکر که قصد انتقال این تعداد ماسک را، با خودرو، به محل دیگر داشت، دستگیر کردند، افزود: ارزش تقریبی این پرونده ۳۹۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه پس از تکمیل پرونده متهم به همراه اقلام بهداشتی کشف شده تحویل مراجع ذیربط شدند، اظهار کرد: مردم در صورت اطلاع از وجود هرگونه اقلام بهداشتی احتکارشده، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

سرهنگ شهریار همچنین شناسایی و توقیف یک دستگاه وانت سایپا با ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: طی روز گذشته ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محور ماکو - بازرگان به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این سایپا، ۲۳۷۰ ثوب البسه که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و خودرو مورد استفاده نیز توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام‌ قضایی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟