کلاهبرداران بسته معیشتی قرنطینه

به گزارش رکنا ، سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: با مطرح ‌شدن پیشنهاد ۵۰۰ هزار تومانی یارانه نقدی از سوی دولت برای تشویق مردم در جهت رعایت قرنطینه برای شکست کرونا، در روز‌های اخیر افراد سودجو به دنبال راه‌اندازی سایت‌ها و برنامه‌های جعلی و همچنین ارسال پیامک‌هایی با عنوان ثبت‌ نام یارانه ۵۰۰ هزار تومانی و مواردی از این قبیل برای به دست آوردن اطلاعات کاربران هستند.

او افزود: بانک اطلاعاتی خانواده‌های مشمول دریافت بسته حمایتی و یارانه در اختیار دولت است و درصورتی‌ که قرار باشد وجهی به‌ حساب مشمولان پرداخت شود این مبلغ به ‌حساب سرپرستان خانواده واریز می‌شود.

عسگری اضافه کرد: برای دریافت بسته معیشتی و حمایتی به‌ هیچ‌ عنوان نیازی به نامنویسی در سایت، برنامه و نرم‌افزار خاصی نیست.

او ادامه: پلیس فتا به ‌صورت شبانه ‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟