اسم وزیر جوان روحانی در پرونده کلاهبرداری / پلیس رازگشایی کرد!

به گزارش رکنا ، در پی شکایت تعدادی از مشترکان تلفن‌ همراه از نوعی کلاهبرداری از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی به بهانه برنده‌شدن در یک مسابقه رادیویی آن‌هم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسر مبالغی از حساب برخی مشترکان، روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

در این اطلاعیه آمده است که هرگونه تماس مشکوک با عنوان مسابقات رادیویی با حضور آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با مشترکان تلفن همراه و ثابت، با هدف کلاهبرداری انجام می‌گیرد و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون در هیچ یک از برنامه های صدا و سیما که در آن مسابقه‌ای همراه با اهدای جوایز برگزار شود، شرکت نکرده و نمی‌کند. از این رو مشترکان عزیز به هرگونه تماس مشکوک و نوید برنده‌شدن در مسابقات رادیو- تلویزیونی با حضور وزیر ارتباطات توجهی نکرده و شماره تماس کلاهبرداران را برای پیگیری به سامانه 195 گزارش کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: مشترکان از ارائه هر نوع اطلاعات مربوط به رمز کارت بانکی و رمز پویا به تماس‌های ناشناس، حتی با وعده برنده‌شدن جوایز ارزشمند، خودداری کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن توصیه به مشترکان عزیز برای دقت در پاسخگویی به تماس‌های مشکوک، خود را موظف به پیگیری این موضوع تا شناسایی کلاهبرداران و معرفی آنها به مراجع قضایی می‌داند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟