عکس های وحشتناک از تصادف سیزده به دری در تهران

تصادف خونین

تصادف سیزده بدر

تصادف در ورامین

به گزارش رکنا ، سرهنگ سیاوش محبی رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در بخش جواد آباد ورامین بلافاصله مأموران پلیس راه و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، بر اثر تصادف بین یک دستگاه کامیونت ایسوزو با پراید، راننده و سرنشین پراید به علت شدت جراحات وارده جان باختند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان تجاوز به چپ از محور راه از سوی راننده خودرو پراید اعلام شده است.

سرهنگ محبی به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب حین رانندگی خودداری و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند تا شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.

فردی در این باره به تشریح اتفاق پرداخت و گفت : من خودم راننده کامیون هستم. من در جاده خاکی بودم و تا آسفالت ۲۰۰متر فاصله داشتم که به سمت جاده آسفالت داشتم می آمدم که یکدفعه دیدم یک ماشین از سمت جاده آسفالت دارد به سمتم حرکت می کند.

با سرعت بالا آمدم بروم به سمت شانه راست جاده تا به من نخورد ولی آمد به سمتم و از ناحیه پای چپ دچار جراحت شدید شدم و سرنشینان پراید که دو نفر بودند و جلو هم نشسته بودند درجا تمام کردند.

آدرس هم بالاتر از سلمان آباد به سمت قلعه بلند روستای ورامین است که راهور هم اعلام کرده که سرعت بیش از حد راننده پراید منجر به وارد حریم راننده  شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟