راز شلیک 6 گلوله بامداد سیزده به در خیابان طالقانی تهران / 2 دزد حرفه ای دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ علی کارخانه، سرکلانتر سوم تهران گفت: ساعت 3 بامداد امروز ماموران کلانتری 107 فلسطین حین گشت زنی دو سارق حرفه ای را دستگیر کردند. سرنشینان پراید سمت یک پژو رفته پس از شکستن شیشه خودرو، اقدام به سرقت ضبط می کنند اما با دیدن ماموران از محل متواری می شوند.

سرکلانتر سوم تهران با اشاره به تعقیب و گریز بین سارقان و ماموران، افزود: سارقان بدون توجه به چند دستور ایست ماموران، اقدام به فرار کردند و با سرعتی که داشتند احتمال بروز حادثه برای دیگر شهروندان وجود داشت. به همین جهت ماموران اقدام به شلیک گلوله کردند. بعد از 6گلوله به لاستیک و بدنه پراید، دو سارق حرفه ای را دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: این دو سارق چند پرونده فقره سرقت داشته و سابقه دار بودند. پس از دستگیری به سرقت دو فقره ضبط، چندین فقره پنل، فلش و وسایل شخصی از خودرو شهروندان اعتراف کردند. با تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات اولیه، پرونده و سارقان در اختیار آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ کارخانه در پایان گفت: مجرمان متواری بسیاری شناسایی و دستگیر شدند. از سوی دیگر با دستور قضایی محل سارقانی که اخیرا از زندان آزاد شده و مجرمان تحت کنترل شناسایی شده و از آنها تعهد گرفتیم. این راه حل مطلوبی جهت  کاهش جرم و سرقت بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟