کشف ظروف سفالی میلیاردی در کرمانشاه

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف حدود 25 هزار ظروف سرامیکی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال و با همکاری مشترک پلیس استان های کرمانشاه و لرستان خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس کرمانشاه مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون قصد انتقال و جابه جایی محموله ای قاچاق از یکی از استان های جنوبی به استان های مرکزی کشور را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا، ماموران انتظامی کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص مسیر حرکتی کامیون حامل محموله قاچاق را شناسایی و مراتب را به پلیس آگاهی لرستان اطلاع دادند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در همین راستا، کاراگاهان آگاهی لرستان نیز با اطلاعاتی که از پلیس کرمانشاه دریافت کرده بود در مسیر مناسب مستقر و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به توقیف خودروی مورد نظر اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی های صورت گرفته یک هزار و 56 کارتن حاوی حدود 25 هزار ظروف سرامیکی قاچاق کشف شد.

وی، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان 20 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: 2 نفر هم دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس در سال جاری عنوان و تاکید کرد: افراد قاچاقچی از تیررس نگاه پلیس در امان نبوده و برخوردهای لازم با آنها به عمل خواهد آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟