سارق میلیاردی طلاجات در بیله سوار دستگیر شد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلا به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منزلی مسکونی در بیله سوار کرده بود؛ خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی گفت: به دنبال مراجعه فردی به پلیس آگاهی شهرستان بیله سوار و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر سرقت طلا از منزل مسکونی اش طی چند مرحله، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی و کشف سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی هدفمند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشوده و به سرقت طلا و جواهرات به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منزل مسکونی اعتراف کرد.

سردار حسینی به شهروندان توصیه کرد: با هوشیاری لازم و رعایت نکات ایمنی و هشدار‌های پلیسی از اعتماد بی جا به افراد ناشناس خودداری و با نصب نرده و حفاظ و استفاده از قفل‌های مقاوم و استاندارد خانه‌های خود را از نفوذ سارقان ایمن کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟