جلوگیری از تردد خودروهای غیربومی در الیگودرز

به گزارش رکنا،  سروان محمدباقر رشیدی چهارشنبه شب در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان الیگودرز در محل فرمانداری افزود: اجرای طرح ارتقاء امنیت بهداشتی و کنترل تردد وسایل نقلیه غیر بومی با اقتدار توسط پلیس راهور در سطح شهر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: پلیس راهور با حمایت اعضای شورای تامین و همپوشانی عوامل انتظامی در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در سطح شهر الیگودرز هماهنگ با سایر دستگاه ها در خط مقدم مبارزه در میدان اجرا قرار گرفته و گام های موثری را در قطع زنجیره انتقال این بیماری برداشته است.

وی اظهار داشت: کنترل تردد خودروها بصورت مستمر و روزانه توسط پایش تصویری و تیم های محسوس و نامحسوس در سطح شهر انجام می گیرد و با ترددهای غیر ضروری و گشت و گذار خودروهای با پلاک غیر بومی برابر مصوبات ابلاغی رفتار می شود.

به گفته وی با توجه به اعلام فرماندار مبنی بر اینکه شهرستان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد دیگر به توصیه اکتفا نشده و بمنظور حفظ سلامتی شهروندان قاطعانه اقدام خواهد شد و در خصوص ساکنین و بومی های شهرستان که دارای خودروی پلاک غیر الیگودرز هستند نیز در صورت ارائه مدارک مثبته و احراز سکونت توسط عوامل و با تشخیص مامورین اقدام قانونی بعمل خواهد آمد.

در شهرستان الیگودرز تاکنون ۴ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 553974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟