پیام ویدیویی همسر نخست وزیر کانادا از قرنطینه و حال بد کرونایی
حجم ویدیو: 7.69M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

به گزارش رکنا، همسر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا که پس از سفر به انگلیس در اسفند ماه با علائم کرونا همچون سرفه های خشک و شدید و تب بالا روبرو شده بود در پیامی ویدئویی به مردم هشدار داد که :

این پیام براى تمام کسانى است که هنوز مساله راجدى نمی گیرند.

من با این دو لوله که در بینى ام است نفس میکشم .

چند روزیه که هیچى نخوردم و شوهرم و بچه ها رو ندیدم .

اگه سیگار می کشین خواهش میکنم این کار رو ترک کنین. همین الان سیگار رو بزارین زمین ...

کاربری در واکنش به این ویدیو نوشته: تازه حسابش رو بکنین این زن ، همسر نخست وزیر و بهترین مواظبت ها ازش میشه. میخواى با سهل انگارى خودت رو اسیر دستهاى بی رحم کرونا بکنى؟ بهترین راه حل اینه که از خونه اصلاً بیرون نرید.

مدام دستهای تان را بشورید و  اصلا به صورت تان دست نزنید.

گفتنی است، چند روز پیش دفتر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در بیانیه ای خبر داد که نتیجه آزمایش ابتلای گروگوآر ترودو به بیماری کووید ۱۹ ناشی از ویروس کرونا مثبت است.

تارنمای یاهو نیوز نیز همان زمان بر اساس این بیانیه خبر داد که حال همسر نخست وزیر کانادا خوب، علائمش خفیف و به تمامی احتیاط های توصیه شده عمل می کند. دیگر اعضای خانواده ترودو نیز مانند وی و بنا به توصیه پزشکان خود را قرنطینه خواهند کرد.

جاستین ترودو روز (۲۲ اسفند) پس از شدیدتر شدن تب همسرش و انجام آزمایش ابتلا به ویروس کرونا، در قرنطینه قرار گرفت.

دفتر نخست وزیری کانادا در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده بود که علائم ابتلا به بیمارس همسر ترودو پس از بازگشت وی از یک سفر به انگلیس ظاهر شد.

براساس این بیانیه، نخست وزیر کانادا در حالی که هیچ علائمی ندارد، تا زمانی که نتایج آزمایش همسرش مشخص نشود در قرنطینه خانگی قرار خواهد داشت.

نهادهای بهداشتی اعلام کرده اند که بیماری کووید ۱۹ ممکن است در ابتدا علائمی نداشته باشد و تشخیص آن تنها با آزمایش مخصوص امکانپذیر است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 553904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟