امام جمعه زهکلوت کرمان: جازموریان را نجات دهید !

به گزارش رکنا، حجت الاسلام "حمیدبامری" امام جمعه‌ جازموریان(زهکلوت) ضمن ابراز تاثر از وضعیت مردم این منطقه و عدم امکان امدادرسانی زمینی به سیل زدگان افزود: غالب روستاها و ۷۰ درصد شهر زهکلوت به غیر از مناطق کوهستانی دچار آبگرفتگی بی سابقه و بحرانی شده است.

وی از حجم بالای آبگرفتگی منازل شهری و روستایی بخش جازموزیان خبر داد و اظهار کرد: وضعیت مردم و منطقه به شکلی است که امکان امداد رسانی با مشکل روبرو شده است و نیروهای بومی در حال کمک رسانی های محدود هستند.

حجت الاسلام بامری با برشمردن روستاها و محله هایی که زیر آب رفته اند تصریح کرد: علاوه بر اینکه ۷۰ درصد شهر زهکلوت زیر آب رفته است، روستاهای پنگ، چاه شاهی، کروچان، حیدر آباد، برجک، و محله های امیر آباد، چراغ آباد، گل آباد و علی آباد در شهر زهکلوت ۱۰۰در صد غرق گل و لای شده اند و انتظار است خیرین به یاری مردم مظلوم و کم توقع جازموریان بشتابند.

امام جمعه‌ جازموریان(زهکلوت) سیل اخیر را در بخش جازموریان بی سابقه عنوان کرد و افزود: شب گذشته در اثر شکسته شدن سیل بندها، شهر زهکلوت از چهار مسیر در معرض سیل قرار گرفت و واقعا مردم شب سختی را سپری کردند.

حجت الاسلام بامری از هموطنان و خیرین خواست هر چه سریعتر برای کمک رسانی آستین همت را بالا بکشند، و قطع آب را از مشکلات عمده مردم دانست و گفت: نیاز به آب معدنی و آذوقه از نیازهای ضروری هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 553331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟