فروشنده با شگرد فلفلی سارق نقاب دار مسلح را فراری داد + فیلم / انگلیس
حجم ویدیو: 1.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

به گزارش رکنا، سارق نقاب دار مسلحی که با تصور یک سرقت آسان وارد فروشگاهی در بیرمنگهام انگلیس شده بود هرگز فکر نمی‌کرد که با شگرد جالب فروشنده ناکام شود. این سارق هنگامی که از فروشنده درخواست کرد تا پول‌های صندوق را تحویل او دهد ناگهان با پاشیده شدن گَرد فلفل به صورتش مجبور به فرار شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته فروشگاه تهیه شده اقدام جالب فروشده را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو سارق در حالی که چاقویی را در دست خود گرفته و در مقابل کانتر ایستاده مشاهده می‌شود. لحظاتی بعد و هنگامی که سارق از فروشنده درخواست می‌کند تا پول‌ها را به او تحویل دهد با پاشیده شدن ناگهانی فلفل روی صورتش غافلگیر می‌شود. سارق که هرگز انتظار چنین اتفاقی را نداشت بلافاصله پا به فرار گذاشته و فروشگاه را ترک می‌کند. این اتفاق در ساعت ۱۰.۳۰ دقیقه شنبه شب و در منطقه " کینگ استندینگ " بیرمنگهام رخ اد.

فروشنده که نخواست نامش فاش شود برای آگاهی عموم این ویدئو را در فضای مجازی منتشر کرد. او هنوز این مورد از سرقت را به پلیس گزارش نکرده است. پلیس محلی انگلیس نیز از اظهارنظر درباره این سرقت خودداری کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟