۲ بیمار کرونایی در تایباد درمان و از بیمارستان مرخص شدند

به گزارش رکنا،حیدر احسانی اظهار کرد: از ابتدای ‌شیوع این بیماری در کشور تا کنون در بین مراجعین با علائم حاد تفسی به بیمارستان تایباد 17 نفر بستری شدند که از این تعداد 13 نفر پس از بهبودی ترخیص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری شدن 2 بیمار جدید مشکوک به کرونا افزود: اکنون چهار بیمار در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) این شهر بستری هستند که جواب آزمایش کرونای یک نفر آنها مثبت و مابقی هنوز اعلام نشده است و این به منزله زنگ خطر در شهرستان بشمار می‌رود.

احسانی با اشاره به راهکارهای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: ضدعفونی کردن، رعایت نکات بهداشتی، ماندن در خانه و جلوگیری از ترددهای غیرضروری از مهمترین عواملی است که می‌تواند نقش موثری در پیشگیری انتشار این ویروس داشته باشد.

وی با توجه به اهمیت قطع زنجیره کرونا بیان کرد: شهروندان با توجه به شرایط موجود بهتر است در منازل بمانند و ترددهای غیرضروری را انجام ندهند تا با کمک هم، زنجیره انتقال ویروس را قطع و جان خود و دیگر شهروندان را به خطر نیندازند.

ضدعفونی سطح معابر، اماکن عمومی، بانک‌ها، ادارات و.... در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان انجام شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟