3 مرد کثیف خیابان های اسدآباد را به هم ریختند

به گزارش رکنا،سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت وسایل و تجهیزات خودرو در سطح شهرستان اسدآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از جمع آوری مستندات موجود در محل وقوع جرایم و پایش سیستم‌های تصویری در محل سرقت مشخص شد، سارقان با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به سرقت می‌کنند.

سرهنگ یاری ادامه داد: دیروز ماموران کلانتری ۱۱ با تلاش‌های شبانه روزی، خودرو مذکور را در حوالی پارک ملت شهرستان مشاهده و ضمن توقیف آن، ۳ سارق را دستگیر و ۶ عدد باطری خودرو، یک عدد اره برقی، مقادیری مواد مخدر، تعدادی عابر بانک و یک عدد کارت ملی جعلی از آنان کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۹ فقره سرقت وسایل و تجهیزات خودرو در سطح شهرستان اسدآباد اعتراف کردند.

سرهنگ یاری از دستگیری زوجی توسط ماموران گشت کلانتری ۱۱ این شهرستان هم خبر داد و گفت: این زوج از فروشگاه‌های سطح شهر اقدام به سرقت اجناس می‌کردند که به مرجع قضائی معرفی شدند.

او گفت: این متهم از اعتماد شهروندان سالخورده و بی سواد سوء استفاده کرده و با گرفتن کارت عابر بانک آنان، اقدام به انتقال وجوه به کارت خود می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباداضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟