فوت 2 شهروند سرپل‌ذهابی به علت ابتلا به کرونا

به گزارش رکنا، دکتر «مازیار طهماسبی» امروز در جمع خبرنگاران با تایید این خبر اعلام کرد: متاسفانه دو نفر از شهروندان سرپل ذهابی به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

رییس شبکه بهداشت درمان سرپل ذهاب گفت: بنابراین می طلبد که مردم نسبت به هشدارهای بهداشتی بی تفاوت نباشند و تا اطلاع ثانونی در خانه بمانند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مردم شهرستان سرپل ذهاب از طریق سامانه 4030 غربالگری می شوند از این رو در صورت تماس با خانواده ها مردم پاسخگو باشند و علایم و وضعیت جسمی خود را طبق پرسش و پاسخ انجام شده اعلام کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: شماره تماس 2525 برای پاسخگویی خانوارها از طریق تلفن ثابت و شماره تلفن08342225149 برای پاسخگویی از طریق موبایل از ساعت 8 صبح تا 24 شب در خدمت جواب دهی سوالات همشهریان در خصوص بیماری ویروسی کرونا است.

رییس شبکه بهداشت درمان سرپل ذهاب در پایان یادآور شد: استقرار تست تب سنجی در مبادی ورودی شهرستان از سمت پلیس راه، ارایه خدمات 16 ساعته درمانگاه تخصصی ویژه بیماران تنفسی حاد و مجزا کردن بخش عفونی در بیمارستان شهدا به بیماران عفونی از مهم ترین اقدامات حوزه بهداشت در مقابله با گسترش شیوع بیماری کرونا در شهرستان سرپل ذهاب است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟