بهبود 13 کرونایی در خراسان شمالی

به گزارش رکنا ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون ۱۱۶ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند و ۱۳ نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود، و از بیمارستان‌های سطح استان مرخص شده‌اند.

سید احمد هاشمی اظهار کرد: تاکنون ۳۴۰ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری‌شده‌اند که آزمایش ۱۶۲ نفر از آنان منفی اعلام‌شده است.

وی یادآور شد: هم‌اکنون ۴۵ بیمار اثبات‌شده مبتلابه کووید ۱۹ در استان در حال درمان هستند و ۴ نفر هم متأسفانه در اثر ابتلا به این بیماری فوت کرده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به ترخیص ۲۰۰ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ گفت: با تلاش‌های مستمر کادر درمانی در بیمارستان‌های استان، تاکنون ۱۳ نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود، و از بیمارستان‌های سطح استان مرخص شده‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر جان خود و اطرافیانتان را دوست دارید در منزل بمانید و خریدهای نوروز را به تعویق بیندازید.

هاشمی ضمن هشدار جدی نسبت به رعایت نکات بهداشت فردی و شستن مکرر دست‌ها، بر پرهیز از تجمعات و مسافرت‌های غیرضروری تأکید کرد.

گفتنی است تا کنون ۴۵ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در خراسان شمالی شناسایی شده که ۴ نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟