6 مورد مشکوک به کرونا در قزوین

به گزارش رکنا ، مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر استان در ۱۰ پست ورودی‌های شهر‌های استان مستقر شده و تا کنون ۶ فرد مشکوک به کرونا را با علایم تب شناسایی کرده اند و ضمن دریافت مشخصات این افراد ان‌ها را به مراکز درمانی ارجاع دادند.

او اضافه کرد: افراد از استان‌های قم، اراک، البرز و گیلان اجازه ورود به شهر‌ها و روستا‌های استان را ندارند و ما بقی افراد هم با کنترل نیرو‌های هلال احمر اجازه وارد شدن دارند.

مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: از صبح امروز هم نیرو‌های بهداری سپاه استان با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی برای پذیرش احتمالی بیماران در بیمارستان رحیمیان الوند مستقر شدند.

او افزود: قرار است بخشی از نیرو‌های این بیمارستان را هم، دانشگاه علوم پزشکی تامین کند.

مدیر کل مدیریت بحران استان درباره پذیرش بیماران در بیمارستان‌های خصوصی هم گفت: با توجه به اختصاص بخشی از بیمارستان‌های دولتی به بیماران کرونایی، به بخش خصوصی ابلاغ شده است که برای پذیرش بیماران با تعرفه دولتی همکاری کنند.

مهدیخانی درباره تعطیلی برخی از اصناف برای کنترل شیوع ویروس کرونا هم گفت: هر تصمیمی برای تعطیلی گرفته شود مشمول همه استان خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟