مرگ تلخ 2 عابر البرزی در تصادف زنجیره ای

به گزارش رکنا، سرهنگ "سید مجید فیض جعفری" با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فوت 2 نفر در اثر وقوع تصادف زنجیره ای در منطقه رجائی شهر شهرستان کرج، بلافاصله ماموران کلانتری 15 رجادئی شهر برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و بررسی موضوع متوجه شدند، خودرو پژو به دلیل عدم رعایت حق تقدم با خودرو سمندی که با سرعت بالا در حرکت بوده برخورد می کند و باعث انحراف و برخورد کردن آن با 2 عابر پیاده ای که در کنار خیابان ایستاده بودند می شود.

این مقام انتظامی با اشاره به این که خودرو سمند به قدری با سرعت حرکت می کرده که پس از برخورد با عابران به حرکت خود ادامه داده و به 2 خودروی پارک شده دیگر نیز برخورد کرده است، ادامه داد: متاسفانه در اثر این تصادف 2 عابر پیاده 55 و 21 ساله به دلیل شدت صدمه وارده جان خود را از دست دادند.

سرهنگ فیض جعفری خاطرنشان کرد: بنابر اعلام کارشناس پلیس راهور، علت حادثه عدم رعایت حق تقدم توسط خودرو پژو و تخطی از سرعت مطمئنه خودرو سمند و همچنین پارک کردن در منطقه ممنوعه توسط خودروهای پارک شده اعلام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟