120 بیمار مشکوک به کرونا در لنگرود بستری هستند

به‌ گزارش رکنا، مدیرشبکه بهداشت و درمان لنگرود گفت در گیلان اظهارکرد: تمامی ظرفیت بیمارستان امینی این شهرستان تکمیل است و تلاش می‌شود که با درمان سرپایی مبتلایان به آنفلوآنزا، بیماران بیشتری ترخیص تا امکان جایگزینی برای بیماران جدید فراهم شود.

«رامین غلامپور» بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری (حدود ۲ هفته) ۵۰بیمارتنفسی و مشکوک نیز در بیمارستان امینی لنگرود بهبود یافته و ترخیص شدند و تعداد بهبود یافتگان و ترخیص شده ها بطور روزانه در این شهرستان چندین برابر تعداد بستری شده هاست و بتدریج با غلبه کردن بر بیماری نگرانی های مردم و شهروندان بر طرف خواهد شد.

غلامپور درباره اقدامات انجام شده نیز گفت: تمام بخش های بیمارستان امینی لنگرود به پذیرش بیماران اختصاص پیدا کرده است و تلاش برای راه اندازی بیمارستان جدید و مجهز شهید حسین پور نیز ادامه دارد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان لنگرود از تلاش ایثارگرانه و شبانه روزی کادر پرستاری و پزشکی این شهرستان برای مداوای بیماران قدردانی کرد و افزود: یکی از دلایل مراجعات بیشتر مردم به بیمارستان ها ترس و اضطراب است و به همین تاکید بر آن استکه بیماران به مراکز درمانی مراجعه کنند.

وی افزود : از سوی دیگر از امروز با اختصاص یافتن سهمیه دارو به یک داروخانه در این شهر و در اختیار قرار دادن داروی تامی فلو به این داروخانه که با تجویز متخصص عفونی و داخلی در اختیار بیماران قرار می گیرد.

وی گفت: امیدواریم با تحقق این امر از مراجعات غیر ضروری به بیمارستان جلوگیری شود و با توجه به درمان های سرپایی که در حال انجام است و با ماندن مردم در خانه تا چند روز آینده از شمار مراجعه کننده ها به بیمارستان کاسته شود.

وی به مردم توصیه کرد: برای حفظ سلامت خود واعضای خانواده حتما در خانه بمانند و ضمن توجه به توصیه های پزشکی و بهداشتی از حضور در بازارهای هفتگی و مکان های شلوغ خودداری کنند.

غلامپور تاکید کرد: اگر مردم موارد ایمنی، بهداشت فردی و جمعی و توصیه های بهداشتی مسئولان توجه کنند و در خانه بمانند ویروس میزبانی پیدا نخواهد کرد و بزودی بساط این بیماری در استان جمع می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟