سفر به کرمانشاه به خاطر کرونا ممنوع شد

به گزارش رکنا، هوشنگ بازوند در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گفت: برنامه های این شورا در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه متفاوت است.

مهندس بازوند به ضرورت ایجاد هماهنگی برنامه های تدوین شده با اقدامات پیش بینی شده در دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت ما خدمت به مردم و همراهی کامل با ستاد مدیریت کرونا به منظور انجام برنامه های پیشگیرانه است.

استاندار کرمانشاه وظایف این شورا و تدوین برنامه های کاهش تصادفات جاده ای درون شهری و برون شهری را خاطرنشان ساخت و افزود: شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راهت ضمن انجام امور مربوط به کاهش تصادفات باید در راستای تحقق برنامه های دانشگاه علوم پزشکی فعالیت نمایند.

بازوند تأکید کرد: راهنمایی و رانندگی در کنترل جاده ها کوشا و قانونمند باشد و اجرای قانون را به صورت جدی مدنظر داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری باید برنامه ای مطلوب برای سال ٩٩ در زمینه کاهش تصادفات درون شهری داشته باشد و ضدعفونی وسایل نقلیه عمومی را نیز گسترش دهد.

استاندار کرمانشاه در خاتمه گفت: ورودهای شهر کنترل خواهد شد و تست تب‌سنجی نیز انجام می شود؛ اما به دلیل پیشگیری از کرونا آمادگی پذیرش مسافرین نوروزی را نخواهیم داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟