مبلمان شهری تبریز در پی کرونا ضدعفونی شد

به گزارش رکنا ، موسایی قائم مقام شهردار تبریزدر جلسه کارگروه ویژه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: مبلمان شهری، نرده‌ها، تابلوها، المان‌های شهری و... جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به طور روزانه ضد عفونی می‌شوند.

موسایی افزود: دستگاه‌های عابر بانک نیز به دلیل استفاده مکرر شهروندان، جهت حفظ ایمنی آن‌ها باید روزانه در چندین نوبت ضد عفونی شوند.

موسایی با تاکید بر ایجاد حس آرامش در بین شهروندان افزود: در خصوص این بیماری موضوعی که بیش از همه موجب نگرانی مردم است، ترس از این بیماری بوده که نیازمند راه‌های جهت کاهش استرس بین شهروندان هستیم.

او گفت: اماکن عمومی باید به طور مستمر و روزانه ضد عفونی شوند تا بدین طریق با کاهش شیوع این ویروس، از میزان اضطراب و استرس شهروندان نیز کاسته شود.

قائم مقام شهردار تبریز با تاکید بر لزوم ضد عفونی روزانه و مستمر مکان‌های عمومی و پر ترددی مثل بازار تبریز، گفت: میوه و سبزیجات بعد از بررسی‌های دقیق و شدید باید به دست مردم برسد و نباید اجازه داده شود موارد مشکوک به میدان میوه و تره بار وارد شود.

او گفت: ضروری است یک ایستگاه آتش‌نشانی نیز جهت ضد عفونی تاکسی‌های درون شهری اختصاص داده شود تا تاکسی‌ها با مراجعه به آن محل در چند نوبت که نیاز باشد مورد ضد عفونی قرار گیرند.

موسایی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم جهت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، افزود: خوشبختانه در کشور ما مردم همیشه همراه و همدل بوده و آگاهانه با برنامه ریزی پیش رفته اند و لازم است بر این اساس کلیه مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری همگام با مردم در این بسیج ملی با تمام قوا حضور داشته و جهت رضایت مندی شهروندان که از اصول پایه و اساسی شهرداری است کوتاهی نکنند.

قائم مقام شهردار تبریز از مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز به عنوان مسئول فنی و اجرایی موضوع پیشگیری ازویروس کرونا نام برد و افزود: همکاران مجموعه شهرداری در کنار مدیران با برنامه ریزی دقیق و مدون با استفاده از تجهیزات و امکانات لازم همسو با دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط خدمات ضد عفونی شبانه روزی را انجام می‌دهند و همواره تا رفع این مشکل در صحنه خواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟