پلیس زنجان دست عاملان فروش محصولات بهداشتی در فضای مجازی را رو کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدعلی آدینه لو روز چهارشنبه  افزود: کارشناسان پلیس فتای زنجان طی رصد و گشت زنی مستمر و شبانه روزی در فضای مجازی به منظور پاکسازی و برخورد با احتکار کنندگان و فروشندگان غیرمجاز محصولات بهداشتی، ۲ نفر متهم را شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه، مقادیر زیادی ماده اولیه تهیه محصولات بهداشتی احتکار شده از متهمان دستگیر شده به دست آمد، اظهار داشت: متخلفان قصد داشتند این مقدار محصولات بهداشتی را با قیمت گزاف در بازار آزاد به شهروندان عرضه کنند.

آدینه لو با تاکید بر اینکه خرید و فروش محصولات دارویی - بهداشتی در فضای مجازی ممنوع است افزود: پلیس فتا با رصدهای مستمر و شبانه روزی خود در فضای مجازی با کسانی که در این فضا اقدام با شایعه پراکنی و یا فروش این نوع محصولات کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجانگفت: به لحاظ امکان ارائه جنس های تقلبی و کلاهبرداری در فضای مجازی، لازم است مردم هرگونه مواد دارویی - بهداشتی را از داروخانه‌ها یا مراکز معرفی شده از سوی مراکز بهداشت، تهیه و خریداری کنند.

آدینه لو از عموم مردم خواست در صورت مشاهد هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق ۱۱۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اطلاع دهند تا بلافاصله موضوع بررسی و اقدامات قانونی انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟