در اصفهان با ویروس کرونا چه می گذرد؟

به گزارش رکنا ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در خصوص آمار 13 اسفند در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل، تعداد موارد مثبت به 66 نفر افزایش که نسبت به 44 مورد روز گذشته 22 مورد جدید ثبت شد.

آرش نجیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تعداد مبتلایان به کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در خصوص آمار 13 اسفند در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل، تعداد موارد مثبت به 66 نفر افزایش که نسبت به 44 مورد روز گذشته 22 مورد جدید ثبت شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: این 66 مورد در 14 شهرستان ما ثبت شده است که به تفکیک مورد در شهر اصفهان 32 مورد، در اردستان 3 مورد، خمینی‌شهر یک مورد، خوانسار 2 مورد، سمیرم یک مورد، شاهین‌شهر یک مورد، شهرضا 2 مورد، فلاورجان 2 مورد، گلپایگان یک مورد، لنجان 2 مورد، مبارکه یک مورد، نائین 5 مورد، نجف‌آباد 7 مورد و در نطنز 6 مورد به ثبت رسیده است.

وی افزود: کل نمونه‌های گرفته شده از موارد مشکوک در استان 418 مورد بوده که از این تعداد 66 نفر از آن‌ها به این ویروس مبتلا شده بودند؛ در موارد مثبت 29 زن و 37 مرد داریم و میانگین سنی مبتلایان به این بیماری 53.8 سال است.

نجیمی درباره تعداد فوتی‌های این بیماری نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد فوتی‌های این بیماری در استان تغییری نکرده است و همان 2 نفر باقی مانده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟