کرونا زندانیان زندان های مازندران را به مرخصی فرستاد

به گزارش رکنا، طبق مصوبه شورای عالی قوه قضائیه کمیته ای به ریاست معاون اول قوه با هدف بررسی وضعیت قضایی زندانیان شکل گرفته است و بر اساس این سیاست کیفری مقرر شد تدبیری اتخاذ شود که ورودی زندان ها در شرایط فعلی کشور حتی الامکان کاهش یافته و بجز مواردی که بازدداشت متهمان ضرورت دارد، از صدور قرار منتهی به بازداشت اجتناب شود و همچنین در مورد زندانیان واجد شرایط نیز اعطای مرخصی ویژه عملیاتی شود.

بنا بر بر گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری مازندران ، مرخصی های زندانیان از روز گذشته آغاز شده است و شماری از آنان نیز به مناسبت ایام ماه رجب واجد شرایط مرخصی شدند.

مدیرکل زندان‌های مازندران نیز در گزارشی از پاک بودن ندامتگاه‌های استان از ویروس کرونا خبر دادو اعلام کرد که بر اساس سیاست کیفری دستگاه قضایی ، ورودی زندانیان به این مجموعه کاهش یافته است.

طبق این گزارش همچنین اقدامات گسترده بهداشتی و کنترلی در زندان های استان در حال انجام است و تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در بین زندانیان مازندران مشاهده نشده‌ است.

بر اساس آخرین گزارش، دستکم ۴۰۰ فرد مشکوک به ویروس کرونا در ۲ دانشگاه مازندران و بابل بستری شدند که تاکنون نتیجه آزمایش ۴۲ نفر به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است و سه نفر نیز جان باختند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟