رفتار نژادپرستانه دو مرد با پیرمرد ضایعاتی + فیلم
حجم ویدیو: 7.27M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به تازگی ویدیویی در رسانه های خارجی به انتشار گذاشته شد که اقدام نژادپرستانه دو مرد آمریکایی را با یک مرد سالخورده چینی الاصل در سان فرانسیسکو به تصویر کشیده است.

در ویدیو نشان می دهد این مرد سالخورده که در حال جمع آوری ضایعات پلاستیکی و فلزی بود از سوی دو مرد سیاه پوست مورد اذیت و آزار نژادپرستانه قرار گرفت و در ادامه ویدیو مشاهده می شود که مرد چینی به خاطر رفتار وحشیانه دو مرد در حال گریه کردن است.

گفتنی است که این اتفاق در حالی رخ داد که در زمان وقوع این حادثه دو مامور امنیتی در آن جا حضور داشتند و شاهد صحنه آزار و اذیت مرد سالخورده بودند و نه تنها برای دفاع از این پیرمرد وارد عمل نشدند بلکه از او خواستند تا با صرف نظر کردن از گونی ضایعات خود بلافاصله محل را ترک کند.

پس از انتشار این ویدیو در فضای مجازی پلیس وارد ماجرا شده و با تعلیق دو مامور امنیتی رسیدگی به این حادثه را آغاز کرده و طی یک بیانیه اعلام کرد : این مرد سالخورده در حال انجام کاری بود که به او فرصت بقا و ادامه حیات می داد اما ماموران ما که وظیفه ایجاد نظم و امنیت در آن محل را بر عهده داشتند نه تنها به این مرد کمک نکردند بلکه اقدام به ترساندن او نیز کردند اکنون آماده ایم تمام رنجی را که به این مرد سالخورده وارد شده جبران کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 547777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟