سگ قهرمان، جان صاحبش را نجات داد + عکس

به گزارش رکنا، بدون شک سگ‌ها بهترین دوست انسان روی کره زمین به شمار می‌رود و این حیوانات با وفاداری خود این دوستی را به اثبات رسانده اند. اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق کشور فیلیپین رخ داده است درستی این ادعا را اثبات می‌کند.

یک سگ پیت بول که جان صاحب و خانواده او را در معرض خطر مرگ می‌دید با فداکردن جانش ناجی جان آن‌ها شد. بنا به گفته " سوریان جانکِت"، هنگامی که او به همراه خانواده اش در بیرون از خانه حضور داشتند سگ دوساله پیت بول دوست داشتنی او توانست مانع ورود یک مار کبرا به داخل خانه اش شود. در حالی که این مار کبرا با ورود به حیاط خانه جانکت به سمت محل نگهداری مرغ‌های او می‌رفت این سگ پیت بول مانع مار شد.

عکس فداکاری سگ (3)

این سگ وفادار و شجاع با وجود آنکه باردار بود در مقابل این مار ایستاد و با فداکردن جانش مانع نزدیک شدن مار به محل نگهداری مرغ‌های صاحبش شد. این در حالی بود که در صورت وارد عمل نشدن سگ پیت بول، جان جانکت و خانواده اش نیز پس از بازگشت به منزل در خطر بود.

عکس فداکاری سگ (1)

هنگامی که جانکت به همراه همسر و پسرش وارد خانه شدند با صحنه ای باورنکردنی روبه رو شدند. سگ دوست داشتنی آنها در وسط حیاط در حالی که جانش را از دست داده بود در کنار مار روی زمین افتاده بود. این سگ وفادار پس از کشتن مار بر اثر سم مهلک آن نتوانسته بود زنده بماند. با مردن این سگ، توله های آن نیز که چیزی به به دنیا آمدن آنها نمانده بود نیز جانشان را از دست دادند. دریکی از تصاویری که منتشر شده است جانکت را در حالی که مشغول گریه کردن روی جسد سگ وفادار خود است نشان می‌دهد. در تصویر دیگر همسر و پسر جانکت در حال گریه برای این سگ باوفا دیده می‌شوند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 547449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟