فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۴ سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان رزن، پیگیری موضوع در دستورکار ویژه مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی رزن با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، یک سارق کابل و سیم برق و همچنین یک سارق موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زنگنه ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری، ۲ سارق اماکن خصوصی و ادوات کشاورزی با هوشیاری مأموران بخش انتظامی درگزین حین سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۳ فقره سرقت و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی با دستگیری این سارقان خاطر نشان کرد: هر ۴ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری ۱۳ سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۵ فقره انواع سرقت و دستگیری ۱۳ سارق طی ۳ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی ۵ فقره انواع سرقت شامل خودرو، احشام و پرندگان و همچنین اماکن خصوصی کشف و ۱۳ سارق نیز دستگیر شدند.

سرهنگ یاری با اشاره به سایر عملکرد رده‌ها در این مدت، ادامه داد: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر و توقیف ۹ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف، ۱۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد، ۴ نفر جلبی و۴ نفر هم به دلیل ارتکاب به سایر جرایم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست برای پیشگیری از بروز سرقت، به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی توجه کنند

توقیف خودروی حامل زرشک قاچاق در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف خودرو حامل ۶۷۴ کیلو گرم زرشک قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: در پی اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، مبارزه با کالای قاچاق در سال رونق تولید و تحقق شعار سال، کارکنان مبارزه با کالای قاچاق شهرستان بهار موفق به توقیف یک دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی این شهرستان شدند.

سرهنگ نوری در ادامه افزود: طی بازرسی از این خودرو ۴۷۴ کیلوگرم زرشک قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نوری گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کشف ۱۹ فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با تشریح عملکرد پلیس این شهرستان در هفته گذشته از دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی بیان داشت: پلیس شهرستان نهاوند با انجام فعالیت‌های انتظامی و عملیاتی و اشراف اطلاعاتی همچنین با تدوین طرح‌های دقیق اجرایی به صورت مستمر و همزمان با انجام دیگر وظایف و امورات روزانه، اقدامات فعال در حوزه پیشگیری کارآمد از جرایم را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: بر این اساس اقدامات یگان‌های اجرایی شهرستان در هفته گذشته در حوزه‌های مختلف به صورت فعال انجام که از مهمترین نتایج به دست آمده می‌توان به دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۹ فقره انواع سرقت، کشف بیش از ۷۵۰ گرم مواد مخدر و دستگیری ۱۰ خرده فروش و معتاد متجاهر همچنین توقیف ۱۵ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم و دستگیری ۱۱ متهم در حوزه انواع جرایم اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در این راستا پرونده‌های قضائی تشکیل و تحت رسیدگی قرار دارد و اقدامات فعال پلیس در تمامی حوزه‌های جرایم و آسیب‌های اجتماعی نیز همچنان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

دستگیری سارق و کشف ۳ فقره سرقت از منزل در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری یک سارق منزل و کشف ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری در تشریح این خبر گفت: کارکنان انتظامی شهرستان فامنین حین گشت زنی در یکی از روستاها، فردی را در یک ساختمان نیمه کاره مشاهده و به وی مشکوک شدند.

وی افزود: متهم پس از بازداشت در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی به ۳ فقره سرقت منزل اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟