حجم ویدیو: 21.23M | مدت زمان ویدیو: 00:03:11

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، روزهایی را سپری می‌کنیم که کرونا ویروس جدید بیشتر کشور های جهان را درگیر است. از طرفی کشور ما نیز مدتی است با آن درگیر شده و مردم در هول و هراس هستند که مبادا مبتلا به این ویروس شوند. اما در این بین شاهد سفید پوشانی هستیم که خود خواسته در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند.

چند روز قبل فیلمی از بیمارستان مسیح دانشوری منتشر شده است که در آن پرستاران و پزشکان که در بخش icu عفونی هستند با یکدیگر این شعار را تکرار می‌کنند که قوی باش ایران و پرستار دیگری در دوربین می‌گوید کرونا ویروس هیچ خطری برای جان مردم ندارد و بیشتر به دلیل اپیدمی بودن آن خطرناک است کمااینکه بسیاری از افرادی که مبتلا به این ویروس می‌شوند پس از مدتی بهبود پیدا می‌کنند.

برپایه این گزارش تاکنون 139 نفر در ایران مبتلا به کروناویروس شده اند که از این تعداد 19 نفر جانباخته اند و برای گسترده نشدن این ویروس بیشتر از همه نترسیدن و رعایت کردن موارد پیشگیری مهم است . وحشت کردن از کرونا و مراقبت نکردن شما را مغلوب این بیماری می کند . زندگی خود را ادامه دهید اما با یک اضافه ساده و آن اینکه موارد بهداشت فردی را تا زمانی که این ویروس را شکست دهیم به صورت جدی رعایت کنیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟