دومین بیمار مشکوک به کرونا در بابل مرخص شد

به گزارش رکنا، این روابط عمومی در اطلاعیه شماره ۱۴ خود بیمار ترخیص شده را یک مرد ۳۸ ساله و اهل بابلسر معرفی و تاکید کرد که این بیمار با حال عمومی مساعد از بیمارستان ترخیص شده است.

بیماری کرونا در مازندران نخستین بار پنجشنبه هفته گذشته با شناسایی و قرنطینه کردن ۲ بیمار در بابل رونمایی شد. بعدا مشخص شد که این ۲ در سفری به قم احساس ناخوش احوالی کرده و در بازگشت به خاطر شیوع بیماری در قم خود را به مراکز درمانی معرفی کرده و در قرنطینه قرار گرفتند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل در اطلاعیه جدید خود با اعلام این که ۹۸ درصد مبتلایان به ویروس کرونا درمان می‌شوند و حدود ۸۰ درصد مبتلایان به فرم خفیف این بیماری را تجربه می کنند، تاکید کرد که بقیه افراد اگر به خوبی مراقبت شوند، درمان می‌شوند.

هم اکنون گفته شده که حال عمومی بیماران بستری در بیمارستان میناگر بابل مساعد است.

بیمارستان میناگر بابل نخستین مرکز درمانی در مازندران بود که به عنوان مرکز قرنطینه و مداوای بیماران کرونایی در مازندران تعیین شد. بیمارستان میناگر بابل که در جوار بیمارستان آیت الله روحانی واقع ولی مستقل است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل همچنین از شهروندان خواسته تا رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی اعم از شستن دست ها به طور مرتب، عدم دست دادن و روبوسی را جدی تر بگیرید.

آمار افراد مشکوک در شهرستان بابل بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان تاکنون به ۶ نفر هم رسیده ، اگر چه چهار روز پیش یکی از افراد مشکوک مبتلا به کرونا در بابل پس از بازیابی بهبودی از قرنطینه خارج و به آغوش خانواده اش بازگشت.دانشگاه علوم پزشکی بابل روز گذشته ملاقات بیماران در کلیه بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ممنوع اعلام کرد.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد. این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۹ دانشکده حدود چهار هزار دانشجو و ۳۶۰ عضو هیئت علمی دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟