سارقان گرگ صفت به گله زدند / در فردیس رخ داد

به گزارش رکنا، سردار "سید جعفر حسینی" با اعلام این خبر گفت: در پی سرقت تعداد 87 راس احشام از یک کامیون توسط 2 سارق حرفه ای در یکی از مناطق شهرستان فردیس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 13 مشکین دشت قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه، ماموران کلانتری با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که سارقان احشام سرقتی را در یکی از مناطق مشکین دشت مخفی کرده که با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به محل مورد نظر اعزام شده، اما در بررسی ها مشخص شد که، سارقان احشام سرقتی را به منطقه دیگری منتقل کرده اند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: بلافاصله ماموران با انجام اقدامات پلیسی، محل نگهداری احشام سرقتی را شناسایی و علی رغم این که سارقان قصد فرار داشتند با هوشیاری ماموران در یک عملیات غافلگیرانه 2 نفر از سارقان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سردار حسینی با بیان این که تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 115 راس احشام سرقتی کشف شد.

جانشین انتظامی استان البرز در پایان با بیان این که پلیس با تلاش های شبانه روزی خود قصد ایجاد آرامش خاطر شهروندان را دارد خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند از طریق شماره تلفن 197 انتقادات و پیشنهادات خودشان از عملکرد ماموران را اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟