هیچ گونه سم پاشی به خاطر کرونا در تهران صورت نگرفته است / به شایعات توجه نکنید +عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، از صبح دیروز خبری در فضای مجازی منتشر می شود که در آن نوشته شده یکی از دوستان که در سازمان آتش نشانی کار می کند عنوان کرده که از خانه ها بیرون نیایید و آب زیاد بخورید چون سم ادورانت برای مهار تکثیر ویروس کرونا در فضای پخش کردند و بوی پخش شده پاز در فضا به همین خاطر است که در این خصوص سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران این خبر را تکذیب کرد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: کار سم پاشی در عهده سازمان آتش نشانی تهران نیست و با توجه به هشدارهایی که هواشناسایی اعلام کرده بود نیز می توان به این نتیجه رسید که این خبر یک شایعه است.

وی افزود: اگر این سم پاشی صورت می گرفت بارش باران باعث ازبین رفتن زحمات همکاران می شد و این امر از طرف سازمان آتش نشانی صورت نمی گیرد و کار سم پاشی مربوط به قسمت بهداشت و سلامت است که هیچ گزارشی مبنی بر این کار به ما گزارش نشده است.

ملکی ادامه داد: مردم به شایعات توجه نکنند چرا که این اخبار دروغ تنها برای بازی با افکار مردم است و اگر تصمیم بر آن گرفته شود که سم پاشی در فضای پایتخت صورت بگیرد از قبل به مردم هشدارها به صورت رسمی اعلام می شود که وضعیت کنترل و سمی پاشی باعث بروز بیماری دیگری نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟