اختصاص بیمارستان‌های ویژه برای بیماران مبتلا به کرونا

به گزارش رکنا، مهدی رضایی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشستی با مسؤولان بیمارستان یاس، افزود: با توجه به شرایط کشور، همه بیمارستان‌های تابعه موظف هستند علاوه بر خدمات اورژانس، بخش‌هایی را هم برای بستری و خدمات دهی به بیمارانی در نظر بگیرند که موارد شدید کرونا در آن‌ها مشاهده می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به ارزیابی‌هایی که در سطح وزارت بهداشت و دانشگاه صورت گرفته مقرر شد به جای پراکندگی در کل سطح بیمارستان‌های تابعه مواردی که مبتلا به این ویروس و یا مشکوک به ابتلا هستند، به صورت متمرکز و با رعایت اولویت بیمارستان‌هایی را کامل تخلیه کنیم و به این امر اختصاص دهیم.

رضایی ادامه داد: ساختمان بازسازی شده مجاور بیمارستان یاس نخستین اولویت دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده که وارد این فاز خدمتی شود؛ به این صورت که کامل بتوانیم بیماران بستری را انتقال دهیم، همچنین مرجع پذیرش بیمارانی باشد که لازم است برای گرفتن خدمات بستری به این مرکز درمانی ارجاع داده می‌شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بیان اینکه تصمیمات خوبی برای تامین نیروی انسانی متخصص و پرستار که در این مرکز باید ارائه خدمت کنند، گرفته شد، گفت: با مدیران گروه‌ها نیز هماهنگ شد پزشکانی که در وهله اول در گروه‌های تخصصی (طب اورژانس، بیهوشی، داخلی و عفونی) نیاز است را در این مرکز مستقر کنیم.

رضایی به فارس گفت: تلاش می‌کنیم این مرکز درمانی را به عنوان بیمارستان کاملا اختصاصی به موارد مشکوک به کرونا تجهیز کنیم تا به بیماران مورد نیاز خدمات ارائه دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟