خانم مجری تلویزیون خودش در خانه حلق‌آویز کرد + عکس

به گزارش رکنا، تحقیقات منتشر شده در روز چهارشنبه درباره خودکشی کارولین فلک، مجری سابق برنامه Love Island بریتانیا، نشان می‌دهد که او روز شنبه خود را در آپارتمانش در لندن حلق‌آویز کرده است.

مجری زن بریتانیا

 اخبار مربوط به خودکشی او بحث‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت، بویژه داستان‌های زیادی درباره زندگی خصوصی او که در ماه‌های اخیر با بحران‌هایی همراه بود.

کارولین فلک ۴۰ ساله در حالی خودکشی کرد که به اتهام حمله به لوئیس بورتون در انتظار دادگاه بود. اتهامی که او رد کرده بود. ماجرای درگیری او با بورتون در ماه‌های گذشته باعث شد که او مورد آزار اینترنتی قرار گیرد و برخی روزنامه‌ها با جزئیات درباره درگیری بنویسند.

انتشار عکسی از تخت‌خواب اتاق کارولین توسط روزنامه‌های بریتانیایی به شکلی که خواننده فکر کند این خون بورتون است که روی تخت ریخته شده، پس از خودکشی او موجب انتقادات زیادی شده است.

کارآگاهان پلیس در حال تحقیق درباره این موضوع هستند که آیا دلایل غیر طبیعی پشت خودکشی او قابل شناسایی است یا خیر. برخی رسانه‌ها این ادعا را مطرح کرده‌اند که ممکن است آزار و اذیت‌های آنلاین بر روی شبکه‌های اجتماعی از عواملی بوده باشد که او را به سمت خودکشی سوق داده است.

روز چهارشنبه خانواده او پیامی را منتشر کردند که کارولین فلک، چند روز قبل از خودکشی‌اش نوشته بود، اما بر روی حساب اینستاگرامی‌اش منتشر نکرده بود. در این پیام او نوشته است که وقتی به اتهام حمله به بورتون دستگیر شد «طی ۲۴ ساعت تمام دنیا و آینده‌ام و تمام آنچه در مدت زمانی طولانی برای ساختن‌شان کار کردم به یکباره فروریخت. من به ناگهان به صحنه دیگری پرت شدم که همه در حال تماشای اتفاقات آن هستند.»

کارولین فلک نوشته است: «من همواره مسئولیت آنچه آن شب اتفاق افتاد را برعهده گرفته‌ام، اما حقیقت این است که آن ماجرا یک حادثه بود. من برای دوره‌ای طولانی احساس نوعی شکست عاطفی می‌کردم. اما من یک شریک آزارگر نیستم. یک بحثی داشتیم و یک حادثه‌ای اتفاق افتاد. یک حادثه. خون ریخته شده روی تخت که کسی عکسش را به روزنامه‌ها فروخته است، خون من بود و آن موضوعی بسیار غم‌انگیز و خیلی شخصی‌ایی بود.»

کارولین همچنین در این نامه پست نشده نوشته است: «در تمام طول زندگیم در مواجه با استرس‌های بسیاری که داشتم، دستم را روی دکمه تعویق فشردم. بیش از ۱۰ سال است که شرمسار شدن و مواجه با عقاید سمی را در زندگی‌ام پذیرفته‌ام و همواره به خودم گفته‌ام این‌ها همه بخشی از شغل من است. بدون اینکه شکایت کنم. مشکل جارو کردن خرد و ریز‌ها زیر فرش این است که آن‌ها هنوز زیر فرش اند و یک روز کسی از راه می‌رسد و فرش را بالا می‌زند و آن لحظه همه آنچه شما احساس می‌کنید سرافکندگی و خجالت است.»

ساندرا پولسون، افسر پلیس تحقیقات درباره خودکشی این مجری تلویزیونی به دادگاه گفته است که وقتی پلیس به محل رسید، کارولین فلک روی زمین افتاده بود و به نظر می‌رسید که خودش را حلق‌آویز کرده است.

کارولین فلک دختر یک نماینده فروش بود که کارش را در یک پیتزافروشی شروع کرد و در نهایت به یکی از برجسته‌ترین چهر‌های تلویزیونی بریتانیا تبدیل شد.

او ابتدا مجری یک برنامه صبحگاهی کودکان بود و سپس به یکی از بزرگترین شو‌های بریتانیایی در دهه گذشته منتقل شد و در آخرین کارش در شوی Love Island که میلیون‌ها بیننده را جذب خود کرده بود، نقش مجری را برعهده داشت.

او پس از طرح اتهام خشونت در ماه دسامبر گذشته از مجری‌گری شوی Love Island کناره گیری کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟