جان باختن 2 تن در واژگونی پراید در سلماس

به گزارش رکنا،  رییس پلیس فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۲ نفر در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور سلماس - خوی جان خود را از دست دادند.

سرهنگ کمال حسین‌زاده روز پنجشنبه افزود: پس از اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو در این محور بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

وی علت بروز این سانحه را عدم توجه به جلو از سوی راننده این خودرو اعلام کرد و اظهار داشت: متاسفانه ۲ نفر از سرنشینان این خودرو به علت شدت جراحات وارد به آنها جان خود را در این حادثه از دست دادند.

محور سلماس - خوی یکی از محورهای حادثه‌خیز آذربایجان غربی به شمار می‌رود و سالانه ده‌ها نفر در این محور به ویژه در روستای «قوروق» که مسیر باریک می‌شود، جان خود را از دست می‌دهند.

آذربایجان‌غربی بیش از ۱۲ هزار کیلومتر جاده دارد که هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن روستایی و بقیه جاده اصلی، فرعی و بزرگراه است؛ سالانه بیش از ۵۰۰ نفر در سوانح رانندگی جاده‌ای و شهری این استان جان خود را از دست می‌دهند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟