تصادف مرگبار اتوبوس با خاور در مهاباد با یک کشته

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زاده رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت:  برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای در محور "ارومیه- مهاباد"، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

حسین زاده اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این تصادف بین ۲ دستگاه کامیونت خاور و یک دستگاه اتوبوس مسافربری رخ داده است.

او با اشاره به اینکه در این حادثه، راننده یکی از خودرو‌های باری به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد، تصریح کرد: ۲ نفر نیز مصدوم که به کمک عوامل امدادی برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را بی احتیاطی و عدم رعایت فاصله عرضی حین سبقت گرفتن از سوی راننده کامیونت خاور اعلام کردند.

محور‌های ارتباطی آذربایجان غربی این روز‌ها بر اثر بارش و کولاک شدید موجب بسته شدن تعدادی از آن‌ها شده لذا به شهروندان توصیه می‌شود که در مواقع ضروری به سفر ادامه دهند تا از وقوع حوادثات جاده‌ای در امان باشند.

او همچنین به سردی هوا و احتمال یخ زدگی اکثر معابر درون و برون شهری خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راه بی احتیاطی راننده و لغزنده بودن جاده مهمترین دلیل بروز این حادثه دلخراش بوده است.

حسین زاده گفت: رانندگان قبل از سفر حتما از سالم بودن لاستیک و وسایل گرمایشی خودروی خود مطمئن و در طول مسیر خصوصا محور‌های برف گیر با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟