صحنه وحشتناک از زنده ماندن معجزه آسای یک مرد از زیر قطار + فیلم
حجم ویدیو: 0.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به تازگی ویدیویی در فضای مجازی و رسانه های هند به انتشار گذاشته شد که صحنه وحشتناک از نجات معجزه آسای یک مرد را از مرگ به تصویر کشیده است.

در ویدیو منتشر شده نشان می دهد مرد مسافری با دست به قطار سریع السیری در حال حرکت است چسبیده و از آن آویزان شده و همراه با آن در حال حرکت است که ناگهان یکی از دست هایش از قطار جدا شده و برای لحظاتی پایش روی زمین کشیده می‌شود و مسافران قطار از داخل قطار با نگرانی به او نگاه می‌کنند.

در ادامه ویدیو نشان می دهد که مرد هندی آویزان شده از قطار بعد از کشیده شدن پاهایش روی زمین سعی می‌کند مجددا تعادل خود را حفظ کرده و خود را از دیواره قطار بالا بکشد، اما به دلیل سرعت تند قطار از آن جامانده و بعد از رها شدن هر دو دست مسافر از قطاری که به آن آویزان بود، مرد روی رمین می‌افتد و سرش به زیر قطار می‌رود اما مرد پس از چند ثانیه از زیر قطار سالم بیرون آمده و برای افراد داخل قطار که نگران اوهستند به معنای خوب بودن حالش دست تکان می‌دهد.

گفتنی است که پلیس هند در حال پیگیری این اتفاق است چرا که شاهدان عینی مدعی شدند که مرد هندی در حال فرار بود که خود را به قطار آویزان کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 544822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟