تبلیغ بوکس بانوان ممنوع است !

 به گزارش رکنا، دبیر هیات بوکس استان کرمانشاه خدر ولدی گفت: هنوز هیچ ابلاغی برای راه‌اندازی بوکس بانوان از سوی فدراسیون به استان اعلام نشده است. اخیرا برخی از فعالان و مربیان بوکس استان در فضای‌مجازی به تبلیغاتی در زمینه راه‌اندازی بوکس بانوان در کرمانشاه اقدام کرده بودند.

وی بیان کرد: باتوجه به این که هنوز بوکس بانوان راه‌اندازی نشده است، بنابراین تبلیغ در این مورد غیرمجاز است و تاکنون با ۲ نفر نیز برخورد داشته‌ایم.

دبیرهیات بوکس استان اضافه کرد: تا وقتی که از سوی فدراسیون به‌ صورت رسمی راه‌اندازی بوکس بانوان اعلام نشود، هرگونه فعالیت در این رشته در استان ممنوع است.

وی تاکید کرد: اخیرا فدراسیون برنامه‌ای را برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی به منظور شروع رسمی فعالیت بوکس بانوان در دستور کار قرار داده، اما هنوز اجرایی نشده است.

ولدی گفت: در صورتی که برگزاری این کارگاه‌ها قطعی شود و فدراسیون هم از استان بخواهد، نیروهایی را از بانوان برای آموزش اعزام خواهیم کرد.

وی بیان کرد البته حدود ۲ سال پیش کلاس‌های مربوط به داوری و مربیگری بوکس بانوان را در استان برگزار کردیم، اما به دلیل ممنوع بودن فعالیت بوکس بانوان به ۳ بانویی که در این دوره‌ها شرکت کرده بودند، مدرکی داده نشد.

دبیرهیات بوکس استان افزود: باتوجه به اینکه این بانوان دوره‌های آموزشی لازم را دیده‌اند، بنابراین زمینه‌های راه‌اندازی بوکس بانوان در استان کاملا فراهم است و در صورتی که فدراسیون ابلاغ کند یکی از اولین استان‌هایی خواهیم بود که این رشته را راه‌اندازی می‌کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟