2 حادثه آتش سوزی هولناک در رشت

به گزارش رکنا، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آتش نشانان این سازمان با انجام دو عملیات جداگانه نسبت به اطفاء حریق یک خانه ویلایی و سقف ۶ باب مغازه در این کلانشهر اقدام کردند.

شهرام مومنی روز شنبه  اظهار داشت: حریق یک واحد مسکونی بامداد امروز "شنبه" به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اطلاع داده شد که بلافاصله ۲۷ آتش‌ نشان به همراه هشت دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه در خیابان معلم اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام موجب این آتش سوزی شد، افزود: آتش‌ نشانان برای مهار و پیشگیری از گسترش این آتش سوزی اقدام کردند ضمن اینکه در این حادثه سقف یک باب خانه ویلایی و قسمتی از خانه همجوار در آتش سوخت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به آتش سوزی سقف ۶ باب مغازه در میدان پل عراق رشت در عصر روز گذشته ، خاطر نشان کرد: در این آتش سوزی ۶ پشت بام یکپارچه و بدون آتش بر، دچار حریق شد اما آتش به داخل مغازه ها سرایت نکرد.

وی بیان داشت: آتش سوزی سقف چند باب مغازه به مرکز ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که ۴۳ آتش‌ نشان به همراه ۱۶ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان از ۶ ایستگاه آتش‌ نشانی به این عملیات اعزام و نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه علت این آتش سوزی در دست بررسی است، اظهار داشت: در این حریق به کسی آسیب جانی نرسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟