شکستگی خط لوله آب شبکه آبرسانی کیش را آلوده کرد

به گزارش رکنا،  در پی این حادثه که به گفته مسئولان ذیربط در نتیجه بارندگیهای دوشنبه شب در منطقه میدان ملل کانال رخ داد، آب های سطحی و غیر سالم وارد لوله آبرسانی شده و بخشهایی از این شبکه را در بر گرفته است.

براساس گزارشهای دریافتی، در نتیجه این حادثه شبکه آبرسانی در بخشهایی از جزیره کیش شامل 28 سوله، میدان هرمز و مناطق اطراف، کلبه هایشاداب، 600 دستگاه، درخت سبز بیمارستان، دامون ساحلی، منطقه کیش ایر، کرانه، برجهای پرشین، 50 دستگاه میدان المپیک، منازل سازمانی آب و برق و منطقه گلدیس آلوده و برای هر نوع غیر قابل استفاد اعلام شد.

نشست آبهای سطحی به شبکه آبرسانی کیش، در پی گزارشهای مردمی مبنی بربوی بد آب منازل و تانکرهای ذخیره آب، پیگیری و بامداد امروز محل نشست آن در نزدیکی میدان ملل تشخیص و نسبت به رفع آن اقدام شده است.

در این زمینه مدیر عامل شرکت آب وبرق کیش از ساکنان مناطق ذکر شده، خواست تا نسبت تخلیه و ضد افونی مخازن آب اقدام کنند. یادآوری می شود به علت پایین بودن فشار آب تمامی منازل و واحدهای اداری و صنفی کیش از مخازن پلاستیکی برای ذخیره آب مصرفی و نوشیدنی استفاده می کنند.

از طرفی محمد رضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت : تیم های ارزیاب مرکز توسعه سلامت این موضوع را تایید می کنند.

وی افزود: بررسی ها همچنان ادامه دارد و توصیه می شود مردم همچنان مراقب باشند و تا اعلام خبر قطعی رفع آلودگی، موارد بهداشتی را رعایت کنند.

شستشوی مخزن آب با کلر توصیه می شود و شهروندان فیلتر های مخازن آب را نیز تعویض کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟