مرگ پزشک جوان شیفت شب بیمارستان سوسنگرد! +علت مرگ

به گزارش رکنا ، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با صدور بیانیه‌ای در خصوص پزشکی که در اثر گاز گرفتگی در بیمارستان سوسنگرد فوت شده است توضیحاتی ارایه کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: امین تاجمیری از پزشکان قرارداد ساعتی بیمارستان شهر سوسنگرد در تاریخ ۱۸ بهمن ماه جاری در کشیک شب این بیمارستان فعالیت داشت.

در ادامه گفته شده: بعد از چند ساعت حضور در بخش اورژانس با هماهنگی پزشک همکار، جهت استراحت به محل استراحت پزشکان مراجعه کرد که در ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد پزشک همکار بعد از چندین بار تماس ناموفق با او به محل استراحت پزشکان مراجعه کرد که با پیکر بی جان این پزشک مواجه شد.

براساس اعلام روابط عمومی؛ براساس اعلام پزشکی قانونی مرگ این بیمار بر اثر گاز گرفتگی بوده است.

در این بیانیه افزوده شده: سرپرست بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در همان ساعات اولیه وقوع این حادثه ضمن همدردی با خانواده این پزشک، معاون درمان دانشگاه را موظف به حضور در بیمارستان و پیگیری این موضوع کرد.

سرپرست دانشگاه همچنین ضمن تاکید بر پیگیری دقیق حادثه به ادارات بازرسی و دفتر حقوقی، دستور برخورد قانونی و عزل مقصر یا مقصران را صادر نمود.

براساس این گزارش؛ این پزشک ۲۶ سال اهل الیگودرز استان در این بیمارستان مشغول به کار بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟