نجات تصادفی کودک ۴ ماهه از داخل خودرو

به گزارش رکنا، پدر و مادر سهل انگاری که با رهاکردن کودک ۴ ماهه خود در داخل ماشین به خرید رفته بودند توسط پلیس بازداشت شدند. رهگذر شوک زده‌ای که این کودک تنها را در داخل یک خودرو در " فورت میِرز " فلوریدا دیده بود بلافاصله با پلیس تماس گرفت.

ماموران پلیس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و با بازکردن درب خودرو موفق به نجات کودک شدند. در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این کودک را پس از نجات یافتن در آغوش یکی از ماموران پلیس نشان می‌دهد.

عکس نجات کودک (1)

بنا به اعلام پلیس والدین این کودک سرگرم خرید در یکی از فروشگ‌ها های " دلار تِری " بودند که فرزند آن در داخل ماشین مشاهده شد. هنوز هیچ جزئیاتی در مورد هویت والدین این کودک که به اداره خانواده و کودکان منتقل شده منتشر نشده است. آن‌ها اکنون با اتهام سهل انگاری در نگهداری کودک مواجه هستند.

پلیس " فورت میرز" با انتشار این خبر در فیسبوک نوشت: در سال ۱۰ صبح امروز پلیس به کلوپ سام پلازا در خیابان کلیولند برای یک مورد که گفته می‌شد کودکی در داخل یک خودرو تنها رها شده است فراخوانده شد. خوشبختانه این کودک بدون هیچ آسیبی نجات یافت. ماموران ما کودک را از داخل خودرو بیرون آوردند و همچنین پدر و مادر کودک نیز بازداشت شدند. "

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 541994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟