دستگیری سارقان جرثقیل در البرز

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی روز سه شنبه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورهای تاور(جرثقیل) در نقاط مختلف استان البرز، رسیدگی به موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

طی تحقیقات اولیه، ماموران متوجه شدند سارقان با شناسایی تاورها در فرصتی مناسب اقدام به سرقت موتورهای گران قیمت آن ها کرده و با توجه به کمیاب بودن این موتورها، پس از مدتی به قیمتی هنگفت آن ها را به فروش می رساندند.

ماموران با به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یک باند ۱۰ نفره سرقت که از یکی از استان های غربی کشور به استان البرز آمده و در منازل مجردی زندگی می کردند شدند و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه همه آن ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

نادربیگی افزود: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات کارآگاهان چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و به ۵۰ فقره سرقت موتورهای تاور در استان های آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان، تهران و البرز اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر مالخر اموال مسروقه خاطرنشان کرد: ارزش اموال سرقتی توسط این باند سرقت ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟