سارق منزل با 7 فقره سرقت در دام پلیس دماوند

به گزارش رکنا، محمدحسن محمدی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند  اظهار کرد: در پی وقوع افزایش سرقت منزل به شیوه مشخص در حوزه بخش رودهن، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار رئیس و مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت؛ لذا از همان ابتدا تک رو بودن سارق سرقت منازل برای پلیس محرز شد.

وی افزود: عوامل پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات فنی و پیچیده در سطح حوزه موفق به شناسایی و رد پای سارق شدند که نامبرده پس از تعقیب و مراقبت‌های طولانی نهایتاً در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و اموال سرقتی از جمله تلویزیون، مانیتور، لب تاپ، تابلو فرش، اشیاء قیمتی و... از محل اختفاء کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: پس از شناسایی اموال سرقت شده توسط مال‌باختگان و انجام بازجوئی‌های فنی و شگردهای خاص پلیسی به‌عمل‌آمده متهم به 7 فقره سرقت منزل در سطح بخش رودهن اعتراف کرد.

محمدی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر لزوم توجه به اصول حفاظت فیزیکی منازل، خاطرنشان کرد: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟