به گزارش رکنا ، سرهنگ " محمدرضا آمویی" اظهار داشت: این حادثه عصر دیروز (پنجشنبه - ۱۰ بهمن) و در یکی از طلافروشی‌های پاساژ ارگ رخ داد که با حضور به موقع پلیس ختم به خیر و سارق مسلح تسلیم ماموران شد.

وی در تشریح این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۶ دیروز مردی زن نما به عنوان خریدار به یکی از طلافروشی‌های پاساژ ارگ مراجعه و با تهدید اسلحه کلت قصد سرقت طلا‌های موجود در مغازه را می‌کند.

سرهنگ آمویی بیان کرد: به دنبال این اتفاق کسبه پاساژ با پلیس ۱۱۰ تماس و به دنبال آن ماموران یگان امداد در کمتر از ۲ دقیقه در محل حضور یافته و نسبت محاصره محل سرقت اقدام کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران پس از بررسی موقعیت و در فرصتی مناسب وارد مغازه طلا فروشی شده و نسبت به دستگیری سارق اقدام کردند.

او بیان کرد: پس از دستگیری سارق مشخص شد که فرد سارق، مرد جوان ۳۰ ساله‌ای است که با پوشیدن چادر و آرایش زنانه و با کلت پلاستیکی قصد سرقت داشته است.

سرهنگ آمویی در پایان و با بیان اینکه سارق دستگیر شده در اختیار پلیس قرار دارد، گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟