دستگیری 4 سارق مسلح در دزفول

به گزارش رکنا،سردار حیدر عباس زاده روز پنجشنبه با اعلام جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه منزل و احشام در دزفول، بلافاصله موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی چهار سارق مرتبط با پرونده های مربوطه را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: از مخفیگاه این سارقان یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز به همراه بخشی از اموال مسرقه کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان درتحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و ضمن بازسازی صحنه جرم، توسط شاکیان مورد شناسایی قرار گرفتند.

سردار عباس زاده تاکید کرد: نیروی انتظامی بر سر حفظ جان و امنیت مردم مماشات نمی کند و مصمم است با جرایم خشن با قاطعیت برخورد نماید.

پیش از این نیز در ۳۰ دی ماه فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری قاتل فراری در اهواز و اعضای یک باند سارق مسلح در شهرستان خرمشهر خبر داده بود.

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین در هفتم دی ماه از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان خبر داده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟