انهدام باند بزرگ توزیع شیشه در کرمانشاه

به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان امروز (10 بهمن) در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات انهدام این باند گفت: با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی یکی از شهرستان‌های استان یک باند که در زمینه ورود مواد مخدر صنعتی به کشور فعالیت داشت، مورد ضربه قرار گرفت.

 جاویدان افزود: این باند حین حمل مواد مخدر صنعتی از مرزهای شرقی کشور در کرمانشاه مورد ضربه قرار گرفت و باتوجه به برند و مشخصات بسته بندی مواد، مشخص است این مواد در کشور افغانستان تولید شده است.

جاویدان با اشاره به کشف 65 کیلوگرم شیشه از اعضای این باند گفت: این محموله در خصوص کشفیات مواد مخدر صنعتی استان بی سابقه است.

وی از دستگیری پنج نفر از اعضای این باند خبر داد و افزود: این افراد با خودروی سمند در حال جابجایی مواد مخدر شیشه بودند که دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه همواره مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی پلیس استان است، گفت: طی چند روز اخیر یک محموله 171 کیلوگرمی تریاک نیز با همکاری پلیس تهران کشف شد.

وی افزود: پلیس شبانه روز در این زمینه فعال است و به دنبال شناسایی و ضربه زدن به باندهای بزرگ مواد مخدر هستیم و خوشبختانه دستگاه های قضایی و امنیتی استان نیز در این زمینه همکاری خوبی با پلیس دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟