کشف  نیم تن تریاک در منطقه مرزی جکیگور

به گزارش رکنا،  سردار محمد ملاشاهی با اعلام این خبر، گفت: مرزبانان هنگ مرزی جکیگور در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و همچنین مبارزه بی امان با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر، از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به وسیله خودرو به مرزهای کشور مطلع شدند و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: با برآوردها و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، محورهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص و چند تیم پوششی و عملیاتی به منطقه مورد نظر برای اجرای کمین هدفمند و گشت‌زنی اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرزبانان پس از مستقر شدن در منطقه، دو دستگاه خودروی قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان با بی توجهی به اخطارهای مأموران، قصد متواری شدن از محل را داشتند.

سردار ملاشاهی با اشاره به آمادگی رزمی مرزبانان، تصریح کرد: مرزبانان با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت قاچاقچیان تیراندازی کردند و قاچاقچیان که تاب مقاومت و مقابله با مأموران را نداشتند با رها کردن خودروها و تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی جکیگور در این عملیات، موفق شدند ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو، ۵۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرزبانان این فرماندهی در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان که یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی نیروی انتظامی در سال ۹۸ است، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و اجازه جولان و سرکشی به قانون شکنان و سودجویان را نیز نخواهند داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟